thumbnail

Pino, positioning a start-up

Pet’s improve our lives,
so let’s improve theirs too…

Pino’s Merkpaspoort stelt hen in staat om te weten wie ze zijn

… als onderneming en waar ze samen met je naartoe willen. Wie zijn ze? Waar ligt hun talent? Wat zijn hun waarden? Waarin wil de onderneming het verschil maken? Hoe dragen ze bij tot groei, vooruitgang en welzijn, tot tevredenheid en sterke connecties?

Pino’s Merkpaspoort geeft een stevige houvast…

… voor de spreekwoordelijke reis die ze de volgende decennia zullen ondernemen. Het is een kompas, een richtingaanwijzer. Ze willen in de toekomst trouw blijven aan hun identiteit en dat in hun communicatie consistent doortrekken in woorden en beelden.

Pino’s Merkpaspoort is het resultaat…

… van een inspirerende brainstorm. Het vormt de basis van de uitbouw van hun merk, waarmee ze op lange termijn willen blijven bijdragen tot een meer betekenisvolle economie.


🦴 Note: since they want to market Pino internationally from the brand launch, their brand compass was made in english.

star