Vivo

#SuperOpstekers

PROJECT LANGUAGE

#SuperOpstekers is een feel-good campagne. Ze zet maatwerkers die leren en groeien volop in de schijnwerpers. De campagne toont maatwerkers dat groei in kleine stapjes verloopt. Iedereen leert & groeit elke dag. En de vooruitgang die we maken mogen we in de bloemetjes zetten en vieren. Zo wordt leren plezierig. Zo worden de maatwerkers trots op zichzelf.

Bepalen van de campagnestrategie

Om de noden van de maatwerkbedrijven in kaart te brengen en de doelstelling van de campagne scherp te zetten deden we een bevraging bij de maatwerkbedrijven. De output van deze bevraging gebruiken we als startpunt voor een strategische workshop met een aantal maatwerkbedrijven. Daarin werd de doelstelling duidelijk geformuleerd en werd de basis van de campagne gelegd. 

Steek elke dag je licht op met Joris Hessels

Een campagne echt op maat van de maatwerker

De VTO medewerkers en de maatwerkcoaches brengen de campagne binnen en ze stimuleren de maatwerkers om de vijf opstekers te verzamelen. Elke opsteker staat voor een groeimoment. Elke maand staat één opsteker centraal en willen we zoveel mogelijk opstekers verzamelen met alle maatwerkbedrijven.

COJAK’S BRAND LIEUTENANTS:

Filip Bullens: Strategy & Creative Director
Batist Vermeulen: Art Director
Videograph: Jonathan Debeer
Cast: Joris Hessels
Client: Eline Eerdekens

How can we help you?

We want the good ones to win.

get in touch