Mirto

Brand positioning of a social profit organisation (Nl.)

PROJECT LANGUAGE

Als een groeiend maatwerkbedrijf, streefde Mirto naar een significante herpositionering in de markt – ambitieus, competitief en professioneel. Ze vonden bij ons een partner die niet alleen hun behoefte aan een strategisch marketingplan erkende maar ook het ontbreken van een solide fundament voor dergelijke inspanningen identificeerde.

Van Analyse tot Actie: Een Nieuwe Merkidentiteit voor Mirto

De samenwerking begon met een strategische analyse en workshops, gericht op het verenigen van visies en het aanscherpen van de ambities. Deze eerste stappen zorgden voor een coherente basis voor Mirto’s nieuwe merkidentiteit, vastgelegd in het merkpaspoort. Dit document is het kompas voor Mirto’s branding en marketingstrategieën.

Creativiteit en Commitment in Actie

Met een nieuw gedefinieerde merkidentiteit en een solide marketingplan ging Mirto de uitdaging aan om hun sector opnieuw te definiëren. Cojak’s begeleiding en creatieve input, van het ontwerpen van de branding tot het uitvoeren van impactvolle marketingcampagnes, hebben Mirto geholpen om als een sterke en betekenisvolle speler tevoorschijn te komen.

Door de inzet van alle medewerkers en de strategische expertise van Cojak, demonstreert Mirto nu met trots hun hernieuwde merk, klaar om de toekomst met vertrouwen tegemoet te treden.

Een primeur was dat we de uitwerking van de look & feel van het merk samen met maatwerkers hebben ontwikkeld! Op het start-event hebben we met alle medewerkers van Mirto de vormgeving op poten gezet. De beste reden daarvoor: iedereen heeft talent en dat wil Mirto tonen!

Cojak’s Brand Lieutenants:

Filip Bullens: Brand strategy & Creation
Els De Pauw: Copywriting & Verbal Branding
Batist Vermeulen: Art Direction
Rodrigo Costa: Digital Marketing & Web Presence

helping the good ones win.

Your Brand Matters

get in touch