Mirto

HOW TO MAKE AN EMAIL CAMPAIGN REALLY SUCCESSFUL? (Nl.)

PROJECT LANGUAGE

Is it still worth putting your precious time into those darned mailing lists? Our empirical answer is a resounding ‘yes’! Provided you take a sincere, creative and well-grounded approach.

HOE WIJ DAT KLAARSPELEN VOOR ONZE KLANTEN?

Dat tonen we je met plezier. Neem nu onze speelse en succesvolle ‘Mirto Gustobox’ e-mail campagne.
Mirto, een waanzinnig goed en groeiend maatwerkbedrijf, is sinds begin 2019 een trouwe klant. Wij bouwen hun hele merk strategisch en creatief uit, begeleiden hun volledige marketingplan en vertalen hun strategische doelstellingen in succesvolle campagnes.

ENTER, DE ‘GUSTOBOX’

Om hun prospectie een boost te geven ontwierpen we deze speelse en creatieve e-mail campagne: de Gustobox. We bedachten een doos met verrassend goed verpakte pakjes waaruit je op een online, data gedreven pagina kon kiezen uit verschillende thema’s. Je geselecteerde goodiebox* stuurde Mirto je gezwind toe zodat je meteen kon proeven waartoe ze allemaal in staat zijn (*met dank aan hun genereuze, tevreden klanten…).
Bekijk even onderstaande cijfers. Die spreken boekdelen…

DE CAMPAGNE IN VOGELVLUCHT

Om hun prospectie een boost te geven ontwierpen we deze speelse en creatieve e-mail campagne: de Gustobox. We bedachten een doos met verrassend goed verpakte pakjes waaruit je op een online, data gedreven pagina kon kiezen uit verschillende thema’s. Je geselecteerde goodiebox* stuurde Mirto je gezwind toe zodat je meteen kon proeven waartoe ze allemaal in staat zijn (*met dank aan hun genereuze, tevreden klanten…).

RESULTAAT: HET SALES TEAM KREEG +170 TOP LEADS IN 1 MAAND TIJD!

Een succesvolle mailing campagne gebeurt in samenspraak met het sales team. Want een goeie campagne is als een straffe assist: die geeft de perfecte voorzet zodat het team simpelweg moet binnen koppen.

GIVE AWAY

Dat deze campagne zo goed aansloeg kwam ook doordat we bewust Mirto’s trouwe klanten in the picture hebben gezet. Dat zorgde voor een commercieel sneeuwbaleffect en de concrete, sterke cases legden meteen ook Mirto’s geloofwaardige expertise inzake verpakken en verzenden op tafel. Het speelse karakter sluit dan weer perfect aan bij hun merkpositionering.

helping the good ones win.

Your Brand Matters

get in touch