De transformisten

Rebranding a sustainable consumer network

PROJECT LANGUAGE

OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE NAAM EN EEN AANTREKKELIJKE MERKIDENTITEIT

Netwerk Bewust Verbruiken was reeds geruime tijd op zoek naar een nieuwe, geschikte naam en vernieuwende merkidentiteit. Het team en de stakeholders vonden de oude merknaam, Netwerk Bewust Verbruiken, niet meer up-to-date en niet meer conform met hun organisatie. Ze hadden er reeds een lange zoektocht van meer dan een jaar op zitten.

Toch bleek de ‘juiste’ naam, in lijn met hun veranderde identiteit, nog steeds niet gevonden. En het werd menens: de nieuwe statuten moesten worden neergelegd en een nieuwe merknaam werd meer dan ooit prioritair. Helaas zat de zoektocht vast. De communicatieverantwoordelijke contacteerde ons met spoed.

COJAK TO THE RESCUE.

Door een inspirerende samenwerking en dankzij een gemotiveerd team brachten we in een mum van tijd schot in de zaak. Er was meteen synergie. Dankzij onze methodiek konden we snel schakelen en bepaalden we in (online, want we zitten midden in een pandemie) workshops de nieuwe merkstrategie. De ambities en doelstellingen kregen vorm en werden helder geformuleerd. De naam en de identiteit hadden vruchtbare grond om snel te kiemen. Resultaatdeadline gehaaldnaam bepaald en een nieuwe merkidentiteit op poten gezet. In een traject van 1,5 maand staan De Transformisten op. Wervende anekdote: we presenteerden de naam in hun Algemene Vergadering, met succes: De Transformisten werd UNANIEM goedgekeurd. 🤘

DOELGERICHTE EN EFFICIËNTE AANPAK

Van strategische workshops naar een nieuw Brand ID, een eigentijdse naam tot de rode draad in de communicatie voor de juiste doelgroepen in 1,5 maand.

How can we help you?

We want the good ones to win.

get in touch