VIVO

VIVO

Bepalen van de campagnestrategie Om de noden van de maatwerkbedrijven in kaart te brengen en de doelstelling van de campagne scherp te zetten deden we een bevraging bij de maatwerkbedrijven. De output van deze bevraging gebruiken we als startpunt voor een strategische...
Yokuu

Yokuu

BRAND POSITIONING As in any good story, the hero needs good guidance from a wise character to overcome his quest. And that is exactly what we do when we mentor promising startups. We look for their call to adventure and give them our expertise to determine their brand...
Q-CONNECT

Q-CONNECT

Q-CONNECT® CELEBRATES ITS 25TH ANNIVERSARY AND LAUNCHES ITS SUSTAINABLE PRODUCT RANGE THROUGH A PAN-EUROPEAN MARKETING CAMPAIGN. 25 years ago, INTERACTION, the pan-European alliance of business supplies distributors, introduced Q-CONNECT, Europe’s brand of choice for...
Superfit Branding

Superfit Branding

BRAND TOUCHPOINTS Der Executive Manager der Marke und das Designteam wandten sich an Cojak wegen einer Markenherausforderung. Sie waren auf der Suche nach einem starken Symbol, das sie auf ihren Schuhen als neues, instinktives Markenmerkmal anbringen wollten. Wir...
Winger

Winger

Winger’s brand journey Collaborative brand redefinition: Cojak and Winger worked together to redefine Winger’s brand identity. Strategic workshop: We kicked off with a strategic workshop to define Winger’s unique market position and ambitions. Visual...