thumbnail

EcoPuur, the reinventing of an ecological brand

Inquiry

Ecopuur wordt overgenomen door de Durabrik group. Het merk wil toonaangevend worden op het vlak van duurzame bouw en energietechnieken. Restyling, rebranding en herpositionering zijn noodzakelijk.

Case: Power to the people!

EcoPuur is als energie-aannemer gespecialiseerd in duurzame energietechnieken bij particulieren en kmo’s. Via een geïntegreerde visie pakken ze het energievraagstuk in elk gebouw aan. Het voordeel? Gemoedsrust. Als architect of bouwondernemer vertrouw je op de kennis en de ervaring van één energiepartner.

We gingen samen met de klant op zoek naar de essentie van EcoPuur en bouwen we de hele communicatiestrategie uit. We deden dit in nauwe samenwerking met copybureau de Scriptorij. We kregen van de klant carte blanche om een totaal nieuwe look&feel uit te werken. Onze baseline ‘oogst zelf je energie‘ vat met vier woorden samen de missie van Ecopuur samen: give power to the people.

Branding

logo_ecopuurBranding-stationary_ecopuurBusiness_Card_ecopuurVolv_125_ai_ecopuurV2ipad-ecopuurwebsite_ecopuurblowing_ecopuureinde_ecoPuur

star